thuis

Stem mee met Rabo Club Support
Aanvulling wedstrijdkalender SBN

Startlijst Gennep 08-09-2019

In navolging op voorgaande jaren, zal ook dit seizoen weer de startlijst van elke run gepubliceerd worden met daarin de deelnemende Pauwen opgenomen. Aan de hand van deze startlijsten volgt twee weken later de uitslag van de betreffende run en een kort interview van diverse deelnemende Pauwen over de beleving van de run. We hopen ook dat dit jaar iedereen weer net zo enthousiast is om zijn of haar belevingen met ons te delen als voorgaande jaren, want het PauwerNewz wordt samengesteld door ons allemaal!

Het filteren van alle Pauwen uit de inschrijvingen is een handmatige en tijdrovende precisieklus. Mocht je onverhoopt toch niet op de startlijst vermeld staan, geef dit dan door zodat je wel bij de uitslagen vermeld wordt. Hieronder de eerste startlijst van dit jaar, van de run in Gennep.

KlasseNaam

KSR, wedstrijd

Ronnie Bakker
Mareen Hennen
Arjan Hofstra
Wietse van Koeveringe
Aletta Roode
Lieuwe Schotanus
Joanie van der Veeken
Ineke Visser
Renzo Wouda

Prestatief, 8 km

Ellen vd Ploeg

Recreatief, 8 km

Thomas van der Weit

Recreatief-duo, 5 km

Crijn & Ilva van Koeveringe

Ouder-kind, 5 km

Arjan & Fenna Hofstra

Stem mee met Rabo Club Support

SV Pauwenburg doen dit jaar mee aan Rabo ClubSupport! Hiermee investeert Rabobank in de samenleving door clubs en verenigingen te ondersteunen. Wij doen ook mee! Help ons en stem op ons! Elke stem is geld waard. Kunnen wij rekenen op die van jou? Kijk dan snel op Rabobank.nl/clubsupport

STEMMEN IS MOGELIJK VANAF 27 SEPTEMBER!!!

Op www.rabo-clubsupport.nl/heerenveen-zuidoost-friesland/deelnemers vind je alle deelnemende verenigingen en stichtingen.

Aanvulling wedstrijdkalender SBN

Na de publicatie van het vorig PauwerNewz is er nog een aanvulling gekomen op de wedstrijdkalender van de SBN. Op zondag 1 maart vindt de eerste U3 survivalrun in Nieuwehorne plaats. Inschrijving hiervoor is vanaf 1 oktober mogelijk via de site van SBN.

no comments