thuis

13 maart 2020

Corona en Pauwenburg – update

Beste (ouders van) Pauwen,

Naar aanleiding van onze berichtgeving over Corana en Pauwenburg van gistermiddag hierbij een update.
De ontwikkelingen rondom Corona zijn gisteren in een stroomversnelling gekomen.

Als bestuur hebben we uitgebreid met elkaar gesproken over de te nemen vervolgstappen.
We zijn tot het besluit gekomen om tot en met 31 maart a.s. alle survival trainingen af te lassen.

Een aantal overwegingen hebben geleid tot dit besluit:
• Zowel Survivalbond Nederland alsmede NOC-NSF geeft het dringende advies om alle clubactiviteiten waaronder trainingen tot en met 31 maart af te gelasten;
• Onze leden komen uit een groot geografisch gebied, waardoor besmettingsgevaar op Corona toeneemt;
• Wij voelen ons als bestuur verantwoordelijk voor het wel en wee van onze leden en van onze trainers; een aantal trainers hebben aangegeven de komende weken geen training te willen geven.

Ook de geplande clinic met Joey Bakker van 28 maart a.s. komt te vervallen.

We vragen jullie om je begrip voor dit voor ons ook erg vervelende besluit, maar voor ons telt: gezondheid eerst.
Zodra er nieuwe informatie is zullen we dit vanzelfsprekend direct communiceren.
Voor vragen en/of opmerkingen kun je terecht bij het bestuur.

Met sportieve groet,

Bestuur Pauwenburg